بلاگ, مبل کلاسیک

مبل ابزاری فرانسوی

بتازگی مبلهای ساده که دارای مبنت کمی هستند در کمازل آپارتمانی بسیار مد شده اند و به آنها مبلهای ژونالی یا فرانسوی می گویند که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بخاطر دقتی که در هنگام تولید دارند از حساسیت بیشتری در تولید آنها استفاده می شود که همین امر باعث جذب مشتریان بیشتر شده است.

تفاوت مبل استیل با مبل ابزاری

مبل استیل معمولا دارای هزینه و زحمت بیشتری دارد و از دقت کمتری برخوردار بوده  و بخاطر داشتن گل و بوته های زیادی که دارد اگر عیب و ایرادی داشته باشد خیلی خودش را نشان نمی دهد و مشکلی پیش نمی آید ولی برعکس مبل ابزاری اگر کوچکترین عیب نجاری یا کلاف داشته باشد خودش را نشان می دهد و این در مراحل تولید باید افراد تولید کننده مبلمان آنرا با حوصله و دقت آنرا انجام دهند.

چرا مبل ابزاری گرانتره

شاید سوال شما هم باشد چرا مبل ابزاری از مبلی که اینهمه منبتکاری و کنده کاری دارد قیمت بیشتری دارد که باید گفت بخاطر دقت و کیفیت بالاتری که این مبل می طلبد باید از مواد اولیه درجه یک استفاده نمود و کارگران ماهر آنرا تولید می کنند.

پارچه مبل ابزاری مناسب چیست؟

پارچه هایی که برای مبل کلاسیک استفاده می شود معمولا ساده بوده و یا پارچه راه برای کف استفاده می گردد و می توان از رنگبندی های مختلف استفاده نمود که این با سلیقه افراد انجام می شود و بصورت کامل با پرده منزل، فرش اتاق ست می گردد.

رنگ مبل ابزاری چیست؟

بیشتر افراز رنگهایی که برایمبل ابزاری می پسندد رنگ روشن می باشد که با پارچه تیره یا نیمه تیره رویه کوبی می شوند و رنگبندی آن متنوع بوده و انتخاب پارچه با سیلیقه افراد ممکن است متنوع باشد.

مبل ابزاری پشت حصیری

برخی از مدلهایی که تولید می شود در قسمت تکیه گاه بجای اسفنج از حصیر بامبو استفاده می شود که کیفیت بالایی داشته و ماند چوب قابل رنگ شدن هستند و می توانید هنگام تولید از رنگبندی مختلف آنرا رنگ نمود که این حصیر مانند پارچه به چوب مبل کوبیده می شود و قابلیت ارتجاعی داشته مقاومت خوبی در برابر ضریه و تکیه دارد.

مراکز عرصه مبل ابزاری

در شهرهای مختلف مراکز فروش مبلمان وجود دارد و نمایشگاه های مبلمان و آتلیه فروش مبل می تواند قیمت بالاتری نسبت به کارگاه تولیدی داشته باشد و افرادی که می خواهند هزینه کمتری پرداخت کنند از کارگاه تولیدی مبلمان را تهیه می کنند که بصرفه تر می باشد و بخاطر داشتن هزینه بیشتر نگهداری مبل در نمایشگاه قیمت آن بالاتر می رود.

میز جلومبلی ابزاری

در تولید این میز از زرح زیر مبل و صندلی استفاده شده که کاملا نزدیک به یکدیگر بوده و براحتی در کنار هم قرار گرفته و جلوه زیبایی دارد.

ناهار خوری ابزاری

ست ناهار خوری این مبل در کنار هم جلوه زیبایی دارد و می توان به جای صندلی از نیمکت نیز استفاده نمود که جلوه و منظره خاصی دارد.

شما نیز برای تهیه این مبل می توانید با ما در ارتباط باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *